Vrácení zboží a reklamace

 

  

Garantujeme  Vám odeslání řádně zabaleného zboží ve 100 % stavu. 

Během balení Vaší objednávky pečlivě kontrolujeme její obsah, abychom předešli odeslání vadného či poškozeného zboží a dbáme na řádné probalení jednotlivých kusů a celkové zabalení objednávky.

Nicméně, i přes precizní zabalení může občas k poškození při přepravě dojít. Nezoufejte. Vyplňte údaje to formuláře v horní části stránky a my Vás budeme kontaktovat s vhodným řešením.

Zásilku je nutné nafotit, abychom přepravci doložili řádné zabalení zboží. 
Seznam fotek pro uplatnění reklamace: 
- vnější přepravní krabice s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran 
- balení uvnitř krabice - kartonová stříž, bublinková folie, papír apod. 
- poškozené kusy

Výše uvedené fotografie nám spolu s číslem objednávky zašlete na emailovou adresu: info@gastro-store.cz nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Pozdější nahlášení již nebude akceptováno.

 

V případě, že Vám zakoupené zboží z jakéhokoli důvodu nebude vyhovovat můžete jej vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Vrácení zboží se řídí článkem 5. našich obchodních podmínek.

Stačí vyplnit okénko v horní části stránky, kde vyplníte potřebné údaje a dostanete přesné informace, jak postupovat.

Zboží nám nezasílejte zpět na dobírku, přiložte daňový doklad o koupi a číslo Vašeho účtu, na který Vám vrátíme peníze za vrácené zboží do 14 dnů. Zboží nám zašlete na vlastní náklady. 

Vyhrazujeme si právo odmítnout vzít zpět zboží, které vykazuje známky užívání a/nebo je poškozeno. Zboží musí být vráceno v původním stavu. Pokud dojde k poškození zboží při přepravě, nebude za toto zboží vrácena jeho kupní cena, reklamační řízení s dopravcem řeší kupující.

 Odstoupení od kupní smlouvy - formulář ke stažení

Zboží zakoupené na e-shopu zasílejte na tuto adresu:

Gastro Bohemia

Tomáš Havlíček

Vrchlického 824

411 17 Libochovice

VŽDY uvádějte kontaktní údaje a zásilku zasílejte s možností sledování (pokud nebude možnost zásilku sledovat a ztratí se, neneseme za to zodpovědnost):

+ 420 724 565 805

info@gastro-store.cz

Po předchozí domluvě je možné nám vrátit zboží prostřednictvím Zásilkovny (zásilka do 10 kg).

Při vyplňování údajů ve formuláři v horní části stránky "Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní", do poznámky uveďte, že byste rádi využili tuto službu a při volbě dopravy, zaškrtňete "Dopravu si zajistím sám/sama".

Zašleme Vám kód pro podání zásilky na pobočce Zásilkovny.

Tato služba je zpoplatněna 89 Kč (bude odečteno od vrácené částky).

Výměna zboží z objednávky není možná.

Je nutné nejdříve odstoupit od smlouvy, vrátit zboží a vytvořit novou objednávku.

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav balení. Obal zásilky nemusí jevit známky poškození, ale i přesto mohlo dojít k pádu a poškození křehkého obsahu. Proto doporučujeme se zásilkou při přebírání ZATŘÁST.

Pokud obal zásilky jeví známky poškození či se Vám po zatřesení zdá její obsah rozbitý/ chrastí - v ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ zásilku NEPŘEBÍREJTE.

V tomto případě uveďte výhradu do přepravního listu nebo trvejte na sepsání reklamačního protokolu s řidičem před potvrzením převzetí a zkontrolujete obsah zásilky, zejména není-li zboží fyzicky poškozeno.

Pokud zákazník převezme zásilku s viditelně poškozeným obalem, aniž by uvedl výhradu do přepravního listu či sepsal s řidičem reklamaci, má se za to, že bylo zboží doručeno řádně, v pořádku a nepoškozené.