Vážení zákazníci,  objednávky vytvořené v období 12.3. -25.3.2024 budou postupně vyřízeny a expedovány od 26.3.2024. Děkujeme za pochopení, tým Gastro-store.cz

Vrácení zboží a reklamace

Garantujeme  Vám odeslání řádně zabaleného zboží ve 100 % stavu. 

Během balení Vaší objednávky pečlivě kontrolujeme její obsah, abychom předešli odeslání vadného či poškozeného zboží a dbáme na řádné probalení jednotlivých kusů a celkové zabalení objednávky.

Nicméně, i přes precizní zabalení může občas k poškození při přepravě dojít. Nezoufejte. Kontaktujte nás emailem či telefonicky a společně věc vyřešíme.

Zásilku je nutné nafotit, abychom přepravci doložili řádné zabalení zboží. 
Seznam fotek pro uplatnění reklamace: 
- vnější přepravní krabice s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran 
- balení uvnitř krabice - kartonová stříž, bublinková folie, papír apod. 
- poškozené kusy

Výše uvedené fotografie nám spolu s číslem objednávky zašlete na emailovou adresu: info@gastro-store.cz nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Pozdější nahlášení již nebude akceptováno.

Poškození obsahu dodané zásilky (Česká pošta - balík do ruky, Balíkovna)

  • Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že je obsah poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště.
  • Reklamační řízení je možné zahájit u vnitrostátních zásilek nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky. U mezinárodních zásilek může být lhůta kratší, v závislosti na typu služby.
  • Zásilku předložte v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Můžete také tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. předáním fotografií, ze kterých bude zřejmé, o jakou zásilku se jedná, jak vypadalo poškození obalu, ve které části, jak byl obsah v zásilce uložen, kde se v zásilce nacházela poškozená část obsahu, jak vypadá vnitřní balení, zejména v místě, kde je poškozený obsah atd.).
  • Pro řádné vyřízení reklamace může ČP požádat i o ponechání zásilky na poště po nezbytně nutnou dobu, aby bylo možné z jejich strany potřebné skutečnosti posoudit a zjistit.

https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace#2

 

V případě, že Vám zakoupené zboží z jakéhokoli důvodu nebude vyhovovat můžete jej vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Vrácení zboží se řídí článkem 5. našich obchodních podmínek.

Zboží nám nezasílejte zpět na dobírku, přiložte daňový doklad o koupi a číslo Vašeho účtu, na který Vám vrátíme peníze za vrácené zboží do 14 dnů. Zboží nám zašlete na vlastní náklady. 

Vyhrazujeme si právo odmítnout vzít zpět zboží, které vykazuje známky užívání a/nebo je poškozeno. Zboží musí být vráceno v původním stavu. Pokud dojde k poškození zboží při přepravě, nebude za toto zboží vrácena jeho kupní cena, reklamační řízení s dopravcem řeší kupující.

 Formulář pro odstoupení od smlouvy - formulář ke stažení

Zboží zakoupené na e-shopu zasílejte na tuto adresu:

Gastro Bohemia

Tomáš Havlíček

Vrchlického 824

411 17 Libochovice

VŽDY uvádějte kontaktní údaje a zásilku zasílejte s možností sledování (pokud nebude možnost zásilku sledovat a ztratí se, neneseme za to zodpovědnost):

+ 420 724 565 805

info@gastro-store.cz

 

Tímto způsobem nelze vracet zboží křehké povahy - sklo, porcelán.

Po předchozí domluvě je možné nám vrátit zboží prostřednictvím Zásilkovny (zásilka do 10 kg).

Při vyplňování údajů ve formuláři v horní části stránky "Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní", do poznámky uveďte, že byste rádi využili tuto službu a při volbě dopravy, zaškrtňete "Dopravu si zajistím sám/sama".

Zašleme Vám kód pro podání zásilky na pobočce Zásilkovny.

Tato služba je zpoplatněna 89 Kč (bude odečteno od vrácené částky).

Výměna zboží z objednávky není možná.

Je nutné nejdříve odstoupit od smlouvy, vrátit zboží a vytvořit novou objednávku.

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav balení. Obal zásilky nemusí jevit známky poškození, ale i přesto mohlo dojít k pádu a poškození křehkého obsahu. Proto doporučujeme se zásilkou při přebírání ZATŘÁST.

Pokud obal zásilky jeví známky poškození či se Vám po zatřesení zdá její obsah rozbitý/ chrastí - v ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ zásilku NEPŘEBÍREJTE.

V tomto případě uveďte výhradu do přepravního listu nebo trvejte na sepsání reklamačního protokolu s řidičem před potvrzením převzetí a zkontrolujete obsah zásilky, zejména není-li zboží fyzicky poškozeno.

Pokud zákazník převezme zásilku s viditelně poškozeným obalem, aniž by uvedl výhradu do přepravního listu či sepsal s řidičem reklamaci, má se za to, že bylo zboží doručeno řádně, v pořádku a nepoškozené.